21.11.2024
Na predstavitvi smo pokazali bogato časovnico digitalne transformacije, ki razkriva ambiciozno pot, po kateri smo stopali.
Na marketinški konferenci Digitalni Laboratorij smo imeli čast predstaviti našo zgodbo in izkušnje na področju digitalne preobrazbe. Tema naše predstavitve, "Izkušnje podjetja Elementum v digitalnem preoblikovanju prodaje plemenitih kovin", je pritegnila pozornost številnih udeležencev, ki jih zanimajo inovacije in digitalna transformacija v poslovanju.
Na konferenci smo delili vpogled v našo 18-letno pot digitalizacije, ki vključuje številne izzive in uspehe pri uvajanju digitalnih rešitev v prodajnih in marketinških procesih. Začetki segajo v leto 2007, ko so naše spletne strani šele dobivale svojo prvo podobo. Vendar nas je že takrat vodila želja po izboljšanju uporabniške izkušnje in dostopnosti naših storitev. Digitalizacija je postala ključna za optimizacijo poslovanja in marketinških aktivnosti, saj omogoča hitrejši dostop do informacij, učinkovitejše trženje ter boljše doseganje ciljne publike.
Med poglavitnimi razlogi za digitalno preobrazbo so bili potreba po večji konkurenčnosti, izboljšanje učinkovitosti poslovanja ter prilagajanje hitrim spremembam na trgu. Naš cilj je bil vedno biti korak pred konkurenco in ponuditi našim strankam najsodobnejše rešitve.
Seveda pa digitalizacija prinaša tudi svoje izzive. Uvajanje novih pristopov zahteva nenehno prilagajanje in izobraževanje zaposlenih. Kljub temu smo ponosni, da smo uspeli te izzive pretvoriti v priložnosti za rast in razvoj.
Tudi leta 2020, ko je pandemija covida-19 prizadela svet, smo se hitro prilagodili novim razmeram. Začeli smo izvajati webinarje za stranke ter koristili virtualni VIP Studio podjetja PNV d.o.o., kar nam je omogočilo nadaljevanje poslovanja brez večjih prekinitev. Ta izkušnja je dodatno potrdila pomen digitalne transformacije v sodobnem poslovnem okolju.
Elementum ostaja zavezan inovacijam in napredku, saj verjamemo, da sta digitalizacija in prilagodljivost ključ do uspeha v prihodnosti.
In kot večkrat poudari direktor Elementum Slovenija, g. Peter Slapšak: "Kdor hoče, najde pot, kdor noče, najde izgovor."