Kitajska, ki je v zadnjih letih prikazovala gospodarsko rast, se lahko pohvali z rastjo tudi na drugem sektorju.
Popularnost v zavarovalniški industriji je skokovito narasla. Sredstva, ki jih zavarovalniške družbe upravljajo, so se v zadnjih štirih letih več kot podvojila. Prihodki od prodaje so se iz leta v leto, v prvem četrtletju, zvišali za 42 %. Največjo porast pa je opaziti v delovni sili. Samo v zadnjih šestih mesecih so zaposlili 2 milijona ljudi, ki se ukvarjajo z zavarovalniškim zastopanjem. Danes tako vsak petdeseti Kitajec prodaja zavarovalne produkte.
Sicer naj bi bili takšni produkti na Kitajskem zelo dobrodošli, glede na staranje prebivalstva in skrbi, ki jih imajo s pokojninami.
Avtor članka navaja, da se pojavljajo tudi mnoga vprašanja glede koristnosti in tveganj pri določenih produktih, tudi trg naj bi bil postavljen na šibkem poslovnem modelu. Nekatere družbe so šle tako daleč, da nudijo 6 % zajamčene donose na kratkoročne naložbene produkte. Glede zavarovanja pa v teh policah ni govora. Sicer investitorji lahko zahtevajo izplačilo, ko polica poteče, a niso zavarovani za kakršnekoli bolezni, primer smrti ali nesreč.
Več o porastu zavarovalništva na Kitajskem….
Vir: The Economist